2013. december 23., hétfő

Megint gyarapodtunk


Majd' elfelejtettem: vettünk 8 szép kecskét, még a disznóvágás előtti héten. Valamelyik apróhirdetési oldalon találtunk őket, jó áron. Nem nagyon szoktak ősszel kecskét venni, de mivel alkalmi volt az ár, érdemes őket télen etetni, mert még így is jól jártunk velük. Parlagiak mind, szarvuk van, helyesek. Tavasztól így már legalább 20 kecskét fogunk fejni.
"Női napozó"

Balról jobbra: Mokka, Brünhilde (kissé hátul), Holstein Fríz, Mici

Frau Schwarz (von Schwarz, ha kérhetném:-))


Delelés a napon


Lili (bal szélső) már szépen beilleszkedett a nyájba

(Balról) Schulteisz az Ikrek (Rejtő után szabadon), ők ketten teljesen egyformák:-)

Elkészült végre a fűszertartóm, amit kémcsövekből készítettem. Nem ez a kosár a végleges helyük, ez csak ideiglenes.





Különleges hely ez a Dada, itt még a jégvirág is másképp néz ki, szebb, mint máshol: 


"Ornamentikus" jégvirágok
Kicsit csapongok, tudom, de mostanában, (amióta kulturális közmunkás vagyok), még kevesebb időm van blogot írni, pedig annyi minden történt az utóbbi időben. A legérdekesebb hír még hátra van, azt majd legközelebb!:-)

2 megjegyzés:

  1. De jópofák azok a kémcsövek, hol lehet olyat szerezni? Nekem is volt pár, de az amolyan igazi kémia tanártól kapott volt, és nem volt kupakja mint ezeknek.
    Az állatkáid egyszerűen imádnivalóak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy csak most válaszolok.:-( Szóval, ezeket úgy hívják, hogy csiszolt dugós kémcsövek, nagyon jól zárnak. Én ajándékba kaptam őket, de vegyszerboltban, vagy talán patika ellátó webáruházban lehet ilyet kapni. Ha csak sima kémcsöved van, abba kisméretű parafadugót lehetne befaragni, szerintem.

      Törlés